Některé zápasy je to ve Fanshopu adrenalin
K vyloženě letnímu rozhovoru jsme si pozvali vedoucí Fanshopu Markétu Forbelskou. Ta v něm např. poodhalila, kde čerpá inspiraci při rozšiřování nabídky obchodu s Tygřími suvenýry, zároveň pak vyvrátila, že by jí vadilo to, že se od Liberce jiné kluby při tvorbě fanpředmětů tak trochu inspirují.
Již se připravujeme na další hokejový rok. Ve spolupráci s našimi dodavateli intenzivně pracujeme na novinkách pro další sezónu. Tak jako každý rok chceme fanoušky v září překvapit novým sortimentem.
Poodhalíte, na jaké novinky se mohou fanoušci těšit?
Já bych raději opravdu zůstala u toho překvapení. Jedno je ale jisté, vuvuzely u nás nenajdete. (smích)
Kde čerpáte inspiraci pro nový sortiment?
Na dovolené… (smích). To jsem samozřejmě tu odpověď hodně zlehčila, ale je pravda, že i na dovolené vás napadne mnoho novinek. Sleduji samozřejmě trh s fanpředměty v Čechách i zahraničí, nápady mají i naši dodavatelé. Hodně se také zapojují fanoušci, kteří buď napřímo v obchodě nebo poté e-mailem (fanshop@hcbilitygri.cz – pozn. autora) sdělují své návrhy. Ne vše je vždy realizovatelné – musíme vždy najít kompromis mezi kvalitou, cenou a poptávkou, pokud chceme uspokojit co nejširší množství fanoušků. Již několik let fanoušci chtějí povlečení na postel, ale právě to je příkladem nenaplnění toho poměru kvality/ceny a v nabídce zatím není.
Před dvěma roky probíhal při zápasech průzkum, co by si fanoušci v obchodě přáli. Když se rozhlédnu kolem sebe, najdu hned několik tehdejších přání realizovaných.
Po sezóně jsem také na tehdejší výsledky narazila, nemám to spočítané přesně, ale odhadem 75% návrhů od fanoušků jsme opravdu postupně realizovali.
V poslední době se poměrně často nechávají jiné sportovní kluby v Liberci inspirovat. Vadí Vám to?
Nevadí. Já se také nechám ráda inspirovat. Pokud si myslím, že by se mohl výrobek našim fanouškům líbit, nebudu ho přeci natruc bojkotovat jen proto, že ho má v nabídce někdo jiný. To platí i naopak - ono navíc spíše potěší, že někoho ten Váš nápad zaujal a nabízí ho také. Kolikrát si dokážeme s konkurencí i vzájemně poradit.
Kolikrát je Fanshop o přestávkách opravdu „nacpaný k prasknutí“. Jak se to dá zvládnout? A co fanoušci soupeře?
Během některých zápasů je to ve Fanshopu adrenalin, máte nějakých dvacet minut na „odbavení“ obrovského množství lidí. Ale už jsme zvyklé a navíc to máme rády.
Fanoušci hostí se k nám jdou často podívat, chtějí vidět, co nabízíme. Dost často si i něco koupí, i přesto, že našemu klubu logicky nefandí. Spíše se stává, že za námi nadšení přijdou a pochválí, oceňují, jak máme širokou nabídku a velké rozpětí cen.
Děkuji za rozhovor a přeji příjemnou inspirativní dovolenou!
Od pondělí 12. července do pátku 23. července bude ve Fanshopu v areálu Tipsport areny z důvodu dovolené zavřeno. Během této doby nefunguje ani prodej pomocí e-shopu. Znovu otevřeno bude v pondělí 26. července. Děkujeme za pochopení.
Pro sdílení musíte povolit cookies sociálních sítí. Detaily a nastavení
Sdílet